Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Šéfem marketingu Primy Aleš Pýcha z Mafry, mluvčím Jiří Haramul z Metropolu

Aleš Pýcha a Jiří Haramul

Aleš Pýcha a Jiří Haramul

Marketingovým ředitelem televize Prima bude od 1. listopadu Aleš Pýcha, dosavadní marketingový ředitel vydavatelství Mafra. Obsadí místo uvolněné od začátku března, po odchodu Denisy Schulzové, která marketing Primy vedla pět let.

Novým mluvčím televize se stane Jiří Haramul, dosavadní vedoucí marketingu televize Metropol vydavatelství Mladá fronta (v minulosti též Newton Media, MediaPro Pictures a televize Pětka). Nahradí Davida Vaníčka, který z Primy odchází k 10. listopadu na vlastní žádost.

Jak bylo avizováno, začátkem měsíce též na pozici ředitele výzkumu nastupuje Petr Miláček, místo Romana Mrázka, který se přesunul na pozici programového ředitele Primy. „Od 1. listopadu tak bude management televize Prima opět kompletní,“ prohlásil výkonný ředitel stanice Pavel Kejla.