Obchod s teniskami a uliční módou Queens má od července nového ředitele marketingu. Je jím Lukáš Vít Rýdl, který se v oblasti marketingové komunikace značek pohybuje sedm let. Zkušenosti sbíral na lokální i mezinárodní úrovni, působil například v agentuře Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi, nebo řídil značku iPrima.cz z rodiny televizních brandů Primy. V Queens teď má hlavně propojit komunikační kanály. Nastupuje po Michalu Kratochvílovi, který ve funkci na začátku letošního roku skončil.
Rýdl věří, že nemá v době globálních hráčů v e-commerce, agresivních reklamních formátů a umělé inteligence smysl bojovat o prodeje pomocí zdánlivě lákavých slev a hard-sell nabídek: „Většina zákazníků se dnes rozhoduje na základě úplně jiných kritérií, sázkou na jistotu je tak upřednostnění kvality před kvantitou. Značka jako je Queens si může - a musí - dovolit mnohem víc než jen produktovou reklamu. Najít optimální poměr mezi aktivitami, které přímo podporují prodej, a činnostmi, co přinášejí skvělé zákaznické zážitky, bude teď to hlavní, čemu se budu v Queensu věnovat.“ Zaměřit se chce i na začínající tvůrce a téma udržitelnosti.
Queens, jehož zakladatelkou a majitelkou je Lenka Ondruchová, je na českém trhu 17. rok. Loni prodal tenisky a oblečení za 238 milionů Kč, čímž obrat meziročně zvýšil o 25 %. Ze tří čtvrtin se přitom na tržbách podíleli čeští zákazníci, zbytek objednávek putoval do zahraničí. K více než stovce značek v nabídce Queens v roce 2019 přibylo 16 nových - například Fred Perry, Pleasures, Buffalo London, Suicoke nebo lokální Naut či Poutnik by Tilak. Queens je výhradním českým prodejcem značek Daily Paper, Preach nebo Caterpillar.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
