Obchod s teniskami a uliční módou Queens má od července nového ředitele marketingu. Je jím Lukáš Vít Rýdl, který se v oblasti marketingové komunikace značek pohybuje sedm let. Zkušenosti sbíral na lokální i mezinárodní úrovni, působil například v agentuře Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi, nebo řídil značku iPrima.cz z rodiny televizních brandů Primy. V Queens teď má hlavně propojit komunikační kanály. Nastupuje po Michalu Kratochvílovi, který ve funkci na začátku letošního roku skončil.
Rýdl věří, že nemá v době globálních hráčů v e-commerce, agresivních reklamních formátů a umělé inteligence smysl bojovat o prodeje pomocí zdánlivě lákavých slev a hard-sell nabídek: „Většina zákazníků se dnes rozhoduje na základě úplně jiných kritérií, sázkou na jistotu je tak upřednostnění kvality před kvantitou. Značka jako je Queens si může - a musí - dovolit mnohem víc než jen produktovou reklamu. Najít optimální poměr mezi aktivitami, které přímo podporují prodej, a činnostmi, co přinášejí skvělé zákaznické zážitky, bude teď to hlavní, čemu se budu v Queensu věnovat.“ Zaměřit se chce i na začínající tvůrce a téma udržitelnosti.
Queens, jehož zakladatelkou a majitelkou je Lenka Ondruchová, je na českém trhu 17. rok. Loni prodal tenisky a oblečení za 238 milionů Kč, čímž obrat meziročně zvýšil o 25 %. Ze tří čtvrtin se přitom na tržbách podíleli čeští zákazníci, zbytek objednávek putoval do zahraničí. K více než stovce značek v nabídce Queens v roce 2019 přibylo 16 nových - například Fred Perry, Pleasures, Buffalo London, Suicoke nebo lokální Naut či Poutnik by Tilak. Queens je výhradním českým prodejcem značek Daily Paper, Preach nebo Caterpillar.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
