Šéfem marketingu Samsungu pro Česko a Slovensko je Martin Marek

Martin Marek dřív v pracoval ve Philip Morris International, Makro a Imperial Brands.

Martin Marek

Martin Marek

Na nově vytvořenou strategickou pozici head of marketing společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak v prosinci nastoupil Martin Marek. Nový manažer na prvním stupni řízení je odpovědný za korporátní marketing zahrnující i brand marketing a PR, řízení značkových prodejen nebo ambasadorů v místě prodeje. Marek bude ze své pozice reportovat přímo prezidentu společnosti Ki Young Younovi.

Martin Marek získal inženýrský titul na Vysoké škole ekonomické v Praze, obor ekonomika obchodu. Významnou část svého profesního života působil ve Philip Morris International, kde začínal v roce 1999 nejprve jako manažer značek L&M a Marlboro, poté jako trade marketing manager nebo marketing services manager. Následně byl ředitelem marketingu firmy v Srbsku a Černé Hoře a později v Maroku, Tunisku a Mauretánii.

Po návratu do Prahy zastával v letech 2013 až 2015 pozici marketing director ve společnosti Ritchy Group a v letech 2016 až 2019 head of branding v obchodní společnosti Makro, respektive Metro Cash & Carry pro Česko a Slovensko. Naposledy pomáhal pro Imperial Brands budovat značkovou kategorii „produktů nové generace“ pro český a slovenský trh.