Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Šéfem marketingu Toyoty v Česku se stal Velička

Dosavadní fleet manager Michal Velička zastřešuje novou strukturu oddělení marketingu.

Michal Velička

Michal Velička

Novým manažerem pro produkt a komunikaci společnosti Toyota Central Europe-Czech se k 1. listopadu stal Michal Velička, který měl dosud na starosti fleetový prodej. V nové funkci bude zodpovídat za nadlinkovou a podlinkovou komunikaci značky a nastavení jednotlivých produktů na českém trhu.

Velička nově zastřešuje novou strukturu marketingového oddělení, které je nyní rozděleno se specializací na oblast komunikace pod vedením Petra Koreckého a na oblast produktu, kterou vede Václav Zikmund. „Toto strukturální vylepšení bude mít za cíl ještě víc posílit rostoucí pozici značky Toyota a jejích produktů na českém trhu,“ oznámila firma.

Velička působil jako fleet manager v Toyota Central Europe-Czech od listopadu 2018, před tím zastával post vedoucího marketingu. V minulosti pracoval také jako produktový specialista a více než rok působil na pozici regional sales business development manager v Budapešti. Do Toyoty nastoupil v roce 2004 po předchozím absolvování Vysoké školy ekonomické v Praze.