
Michal Velička
Novým manažerem pro produkt a komunikaci společnosti Toyota Central Europe-Czech se k 1. listopadu stal Michal Velička, který měl dosud na starosti fleetový prodej. V nové funkci bude zodpovídat za nadlinkovou a podlinkovou komunikaci značky a nastavení jednotlivých produktů na českém trhu.
Velička nově zastřešuje novou strukturu marketingového oddělení, které je nyní rozděleno se specializací na oblast komunikace pod vedením Petra Koreckého a na oblast produktu, kterou vede Václav Zikmund. „Toto strukturální vylepšení bude mít za cíl ještě víc posílit rostoucí pozici značky Toyota a jejích produktů na českém trhu,“ oznámila firma.
Velička působil jako fleet manager v Toyota Central Europe-Czech od listopadu 2018, před tím zastával post vedoucího marketingu. V minulosti pracoval také jako produktový specialista a více než rok působil na pozici regional sales business development manager v Budapešti. Do Toyoty nastoupil v roce 2004 po předchozím absolvování Vysoké školy ekonomické v Praze.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava
