Prodej reklamního prostoru na webech časopiseckého vydavatelství Sanoma od června řídí Petr Jelínek, donedávna šéf online obchodu televize Nova. Jde o spolupráci na externí bázi. Jelínkovým úkolem je aktivovat internetový obchod, včetně obsazení týmu, procesů a tvorby crossmediální nabídky ve spolupráci s tištěnými tituly vydavatelství.
Jelínek přišel nedlouho předtím, než vlastník vydavatelství po roce a půl odvolal generálního ředitele Josefa Havelku. Ten ve spolupráci s ředitelem internetu Sanomy Danielem Gruntem prosazoval v oblasti obsahu multimediální strategii, spolupráci tisku s internetem.
Od roku 2007 vedl obchodní oddělení internetu televize Nova, od podzimu 2011 zodpovídal zároveň za obchod tiskové agentury Mediafax. V letech 2002 až 2006 vedl část obchodního oddělení portálu Centrum.cz, předtím dva roky pracoval v časopisecké Mladé frontě.
Autor pro Sanomu externě vytváří web Krausmagazín.cz.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
