
Olin Novák
Vedení českého online supermarketu Rohlik.cz se ujme Olin Novák. Na pozici šéfa Rohlíku od října vystřídá Petra Pavlíka, který ze společnosti po roce a čtvrt odchází, přišel do ní loni v červnu z Albertu.
Novák je v e-shopu tři roky. Nastupoval v září 2018 do čela marketingového týmu v Česku, kde měl na starosti i oddělení nákupu a dodavatelský řetězec. Po dvou letech se přesunul na pozici group chief commercial officer, kterou zastával až doteď a spolupracoval s maďarskou, rakouskou a německou pobočkou Rohlíku. Před působením v Rohlíku pracoval sedm let pro Tesco„ kde řídil marketing pro celou střední Evropu. Kariéru začínal v Procter & Gamble, působil mimo jiné na centrále v Ženevě.
„Olin mi za své dosavadní působení v Rohlíku pomohl bořit bariéry spojené s online nakupováním potravin. Rozumí silným stránkám naší značky a vybral pro ni ty správné dodavatele a nové zákaznické iniciativy,” říká Tomáš Čupr, zakladatel a šéf Rohlik Group. „Jsem moc rád za svoji zkušenost v Rohlíku, navíc v době jeho expanze do zahraničí,“ loučí se dosavadní ředitel Pavlík. „Kdy naposledy český maloobchod expandoval za naše hranice a rovnou do Rakouska a Německa?“
Rohlik Group nyní expanduje do zahraničí, na což získala 290 milionů eur od investorů, kteří skupinu ohodnotili na víc než jednu miliardu eur. Po předchozím spuštění v Maďarsku a Rakousku vstoupil v srpnu Rohlík i na německý trh. V blízké budoucnosti plánuje expandovat do Rumunska, Itálie, Francie a Španělska.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Economia představuje webový Centrum Výběr
