Taťána le Moigne, ředitelka české a slovenské pobočky amerického internetového gigantu Google, prodala za nespecifikovanou částku svůj koncept a značku dětských her 4bambini Lucii Vlčkové a Kristýně Křížové, majitelkám a zakladatelkám e-shopu s dětskými hrami Agátin svět. Pod značku 4bambini patří naučné deskové hry Dávej pozor!, Vadí? Nevadí!, To je bašta! a Nešťourej se v nose!, které mají děti vzdělávat v oblasti etiky, učit k respektování odlišností a v různých životních situací. Všechny hry mají i anglické mutace.
Podle svých slov le Moigne poslední roky udržovala produkty bez větších inovací. „Dlouho jsem hledala někoho, kdo by vyhovoval mým představám a komu bych značku předala. E-shop Agátin svět tuto představu naplnil a vydává původní hry Nešťourej se v nose! a Dávej bacha! v novém designu. Zároveň jsou aktualizované o nová témata spojená s používáním digitálních technologií a sdílení osobních informací na sociálních sítích,“ uvedla Taťána le Moigne.
Kromě nového designu vznikla pod taktovkou Agátina světa v rámci značky 4bambini ještě další rodinné hry Honem zpátky do ohrádky a Zvířátkové trio: tři karetní hry na doma i na cesty. „Pod značkou 4bambini chceme určitě dál rozvíjet formy karetních a cestovních her,“ sdělila za Agátin svět jeho spolumajitelka Kristýna Křížová. E-shop, který si letos připomíná 10 let své existence, má kromě internetové podoby také šest kamenných poboček - tři v Praze a po jedné v Brně, v Liberci a v Českých Budějovicích.
Taťána le Moigne založila značku 4bambini v roce 2003 před nástupem do Googlu, když byla na mateřské. První hra Nešťourej se v nose! vyšla v roce 2005, další po jedné následovaly každý rok, poslední byla v roce 2008 hra To je bašta!