V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Šéfka Impression Media Petra Jačková odchází řídit značku Jelení šperky

Petra Jačková. Foto: archiv P. Jačkové

Petra Jačková. Foto: archiv P. Jačkové

Výkonná ředitelka mediálního zastupitelství Impression Media Petra Jačková ve firmě k poslednímu srpnu končí a přechází na tutéž pozici do podniku designérky Barbory Vogeltanzové s názvem Jelení šperky, který nabízí ručně vyráběné designové šperky. Tam by Jačková měla mít na starosti obchodní a marketingovou strategii. V Impression Media dělala od roku 2005, kdy se mediazastupitelství, nyní vlastněné skupinou Media Bohemia, formovalo.

Impression Media prodává reklamu na Médiáři.