Už příští pondělí je tu další AppParade. Pro vývojáře máme Apple Watch, pro diváky droid Sphero.

Šéfky redakcí a marketingu Vopavová a Honslová opouštějí Hachette Filipacchi

Novou ředitelkou marketingu byla s platností k 1. červnu jmenována Ivana Šimlovičová.

Stávající ředitelka redakcí Mirka Vopavová a ředitelka marketingu Patricie Honslová odcházejí po více než dvanácti letech z vydavatelství Hachette Filipacchi 2000. „Vydávají se za vlastním podnikáním,“ uvedla firma.

Během svého působení stály u zrodu časopisů Marianne, Marianne Bydlení nebo Apetit. Mirka Vopavová své zkušenosti z Hachette využila při psaní scénáře k seriálu televize Nova Dokonalý svět, právě z prostředí redakce luxusního časopisu.

Místo ředitelky redakcí firma už neobsadí. Novou ředitelkou marketingu byla s platností k 1. červnu jmenována Ivana Šimlovičová.

Od roku 2007 pracuje v Hachette jako brand manažerka časopisu Marianne, vedoucí projektu Dny Marianne, od konce roku 2010 jako senior brand manažerka marketingu Marianne a Marianne Bydlení.