
Nikita Poljakov
Od 1. února 2021 obsadí pozici šéfredaktora redakce deníku E15 a jeho webu E15.cz Nikita Poljakov, který byl v letech 2017 až 2019 zástupcem šéfredaktora Hospodářských novin a v posledním roce pracoval na strategii digitalizace tohoto deníku. V Economii byl 10 let, od roku 2010. V čele E15 nahradí Terezu Zavadilovou, která působila na postu šéfredaktorky od začátku roku 2014. „Za každou výraznou mediální značkou je výrazný šéfredaktor. Tereza Zavadilová bude takto s E15 už vždy spojena. A přejeme si, aby se podobně zásadně zapsal v další etapě vývoje E15 profesionalitou i tvůrčí osobností Nikita Poljakov,“ prohlásila Libuše Šmuclerová, spoluředitelka a předsedkyně představenstva vydavatelství Czech News Center, které patří skupině kolem Daniela Křetínského.

Tereza Zavadilová
Poljakovovým nástupem do čela E15 se završí proměna vedení obou ekonomických deníků v Česku. Z čela Hospodářských novin odchází ke konci roku po sedmi letech Martin Jašminský, který předá vedení Jaroslavu Maškovi. Ten přijde po čtvrt roce v Seznam Zprávách, předtím byl šest let v české redakci Forbesu. Právě do Hospodářských novin, tedy ke své hlavní konkurenci, teď E15 sáhla po novém šéfovi. Zástupkyní šéfredaktorky E15 jsou Hana Filipová, Kateřina Baumgartnerová, Petra Jansová a Michal Šenk. Zástupci šéfredaktora Hospodářských novin jsou Jana Klímová a Milan Mikulka, který před rokem střídal právě Poljakova.
Poljakov, v minulosti stipendista nadace majitele Economie Zdeňka Bakaly a prezident Bakala Scholars, byl zástupcem šéfredaktora Hospodářských novin od března 2017, do té doby vedl byznysový tým listu. Jako zástupce měl „rozvíjet B2B obsah v rámci Hospodářských novin i speciální tištěné a digitální obsahové projekty“. Vedení ekonomické redakce po Poljakovovi tehdy přebíral právě Mikulka. Ten v deníku dělá přes 13 let, s krátkou přestávkou, kterou podle Strategie bylo angažmá v Agrofertu Andreje Babiše. Klímová přišla do HN loni v září z Českého rozhlasu, do té doby vede domácí a je zástupkyní.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
