Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Šéfredaktorem Týdne Jaroslav Plesl, ředitelem redakcí Empresy Daniel Köppl

Nový šéfredaktor, který střídá Františka Nachtigalla, chce z Týdne „respektovaného obsahového lídra trhu“.

Jaroslav Plesl a František Nachtigall ve studiu Témat Týdne. Foto: TV Barrandov

Jaroslav Plesl a František Nachtigall loni na podzim ve studiu debaty Témata Týdne na Barrandově. Foto: TV Barrandov

Novým šéfredaktorem časopisu Týden a webu Týden.cz se stal Jaroslav Plesl, ředitelem redakcí vydavatelství Empresa Media byl jmenován Daniel Köppl. Plesl byl od loňského léta v Týdnu jedním ze zástupců šéfredaktora Františka Nachtigalla, Köppl loni v dubnu založil v Emprese oborový týdeník MarketingSalesMedia.

Empresa Media patří mediálnímu podnikateli Jaromíru Soukupovi, stejně jako největší mediální agentura v zemi Médea a televize Barrandov. Té Týden dodává zpravodajství, Plesl proto bude zodpovědný i za tuto obsahovou dodávku z časopisu do televize.

Z Týdne chce „respektovaného obsahového lídra trhu“.

Tištěné redakce Empresy, které má Köppl nově řídit, zahrnují kromě Týdne týdeníky Instinkt a Sedmička, časopisy pro mládež Popcorn a Top dívky, změněný týdeník MarketingSalesMedia.

Dosavadní šéf Týdne František Nachtigall zůstává nadále členem představenstva společnosti Empresa Media a bude se podílet na jejím řízení a nových rozvojových projektech, oznámila firma.

Plesl před příchodem do Týdne dělal zástupce šéfredaktora Ivana Hamšíka v týdeníku Reflex, předtím byl dva roky v Hospodářských novinách jako ekonomický reportér, předtím sedm let zástupcem šéfredaktora Lidových novin. Do LN přišel v roce 2001 z týdeníku Euro, v časopisech začal dělat v roce 1995 právě v Týdnu.

Köppl je známý jako jako dlouholetý šéfredaktor oborových časopisů Strategie, od přelomu let 2000 a 2001 pak Marketing & Media vydavatelství Economia. Tam také do roku 2013 vedl další B2B časopisy.