Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Šéfredaktorem Týdne Jaroslav Plesl, ředitelem redakcí Empresy Daniel Köppl

Nový šéfredaktor, který střídá Františka Nachtigalla, chce z Týdne „respektovaného obsahového lídra trhu“.

Jaroslav Plesl a František Nachtigall ve studiu Témat Týdne. Foto: TV Barrandov

Jaroslav Plesl a František Nachtigall loni na podzim ve studiu debaty Témata Týdne na Barrandově. Foto: TV Barrandov

Novým šéfredaktorem časopisu Týden a webu Týden.cz se stal Jaroslav Plesl, ředitelem redakcí vydavatelství Empresa Media byl jmenován Daniel Köppl. Plesl byl od loňského léta v Týdnu jedním ze zástupců šéfredaktora Františka Nachtigalla, Köppl loni v dubnu založil v Emprese oborový týdeník MarketingSalesMedia.

Empresa Media patří mediálnímu podnikateli Jaromíru Soukupovi, stejně jako největší mediální agentura v zemi Médea a televize Barrandov. Té Týden dodává zpravodajství, Plesl proto bude zodpovědný i za tuto obsahovou dodávku z časopisu do televize.

Z Týdne chce „respektovaného obsahového lídra trhu“.

Tištěné redakce Empresy, které má Köppl nově řídit, zahrnují kromě Týdne týdeníky Instinkt a Sedmička, časopisy pro mládež Popcorn a Top dívky, změněný týdeník MarketingSalesMedia.

Dosavadní šéf Týdne František Nachtigall zůstává nadále členem představenstva společnosti Empresa Media a bude se podílet na jejím řízení a nových rozvojových projektech, oznámila firma.

Plesl před příchodem do Týdne dělal zástupce šéfredaktora Ivana Hamšíka v týdeníku Reflex, předtím byl dva roky v Hospodářských novinách jako ekonomický reportér, předtím sedm let zástupcem šéfredaktora Lidových novin. Do LN přišel v roce 2001 z týdeníku Euro, v časopisech začal dělat v roce 1995 právě v Týdnu.

Köppl je známý jako jako dlouholetý šéfredaktor oborových časopisů Strategie, od přelomu let 2000 a 2001 pak Marketing & Media vydavatelství Economia. Tam také do roku 2013 vedl další B2B časopisy.