Časopis Žena a život vydavatelství Mafra povede od ledna jako šéfredaktorka Zuzana Zbořilová. Nastupuje sedm měsíců poté, co v čele titulu skončila Michaela Kramárová. Zbořilová od června působila v Mafře jako „poradce lifestylových titulů“, předtím zhruba čtyři roky dělala na pozici content manager olomoucké agentury Esmedia Interactive.
„Zuzanu jsem si vybrala zejména pro její schopnost dokonalé empatie a napojení se na potřeby našich čtenářek. Maximálně také oceňuji její ekonomické znalosti redakčního a vydavatelského zázemí,“ prohlásila Etela Lukeš Fiantová, publisherka lifestylového portfolia Mafry. „V koncepci titulu nedojde k žádným dramatickým změnám,“ uvedla Zbořilová.
Změn doznala i struktura inzertního týmu pro titul Žena a život. Prodej inzerce byl nově začleněn pod divizi Lifestyle, kterou dál povede Karolína Heligrová. Speciální inzertní projekty pro časopis Žena a život spolu s ní nově zastřeší Kristýna Motrincová, která tak rozšíří své stávající lifestylové portfolio. V týmu Ženy a život je také jako head of team inzerce nově jmenována Markéta Rysková, dosavadní account manažerka titulu. Zmíněný obchodní tým pro lifestyle začleňuje také časopisy pro muže, tedy Esquire, Top Gear a Speed.
Lifestylové portfolio Mafry, které zahrnuje tituly Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Dolce Vita a nyní Žena a život, a zakládá nové pozice, které reflektují potřeby v daném segmentu. Jednou z těchto pozic je specialistka sociálních sítí, zastává ji externistka Lea Gürtlerová. Zaměří se zejména na nároky čtenářů a klientů ohledně Instagramu.