V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Šéfredaktorkou české Vogue bude Běhounková

Andrea Běhounková

Andrea Běhounková. Foto: Radka Leitmeritz

Potvrzeno: chystanou českou edici amerického magazínu Vogue bude z pozice šéfredaktorky řídit Andrea Běhounková, posledních osm let šéfredaktorka místní verze časopisu Elle, předtím šéfredaktorka titulu Žena a život, předtím zástupkyně šéfredaktora časopisu Style. Oznámil to vydavatel, společnost V24 Media Michaely Seewald a Fabrice Biunda. První číslo české Vogue vyjde v srpnu, půjde o takzvané september issue, tradičně nejobsáhlejší vydání roku.

„O tom, jestli je český a slovenský trh zralý pro legendární časopis Vogue, se spekulovalo už léta. S drby kdo, kdy a jak ho bude vydávat, rostl i hlad ze strany potenciálních inzertních klientů, ale i čtenářů. V historii naší země se velké události vždy rodily v letech s číslem osm v letopočtu. Věřím, že není náhodou, že Vogue do České a Slovenské republiky přichází v roce 2018, kdy slavíme sté výročí založení naší republiky. Luxusnější dárek jsme nemohli dostat,“ prohlásila oficiálně Běhounková. Navzdory svému osmiletému angažmá v čele tuzemské Elle prohlašuje, že „by pod značkou Vogue ráda vytvořila první skutečně módní časopis na českém a slovenském trhu“.

„Po vstupu do české a slovenské edice Vogue čeká Andreu řada výzev, na úvod především sestavení vysoce kvalitního týmu módních expertů. Ten bude složen jak ze zkušených novinářů a autorů, tak i nových talentů z řad studentů. Další členy týmu budeme postupně představovat během následujících několika měsíců,“ doplnil vydavatel.