Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Šéfredaktorkou Harper’s Bazaaru bude Grundová

Nora Grundová

Nora Grundová

Novou šéfredaktorkou české edice časopisu Harper’s Bazaar vydavatelství Bauer Media bude Nora Grundová, dosavadní šéfredaktorka online magazínu Flowee prodejce outdoorové reklamy BigMedia. V minulosti také vedle lifestylovou přílohu Zen deníku E15, psala do příloh Proč ne?! či Víkend deníku Hospodářské noviny. V Haarper’s Bazaaru teď finalizuje svůj nový tým. „Titul pod jejím vedením projde o zářijového čísla výrazným refreshem a bude mnohem víc spolupracovat s ostatními světovými edicemi než dosud,“ řekla k tomu publisherka Harper’s Bazaaru Lada Rudovská. Grundová střídá Barbaru Nesvadbovou, spojenou s tuzemskou edicí časopisu 17 let.