Sekce iBTL oborové Asociace komunikačních agentur (AKA) se přejmenovala na Aktivační agentury AKA, ve snaze líp vystihnout, co agentury sdružené v této sekci nabízejí.
„Mění se spotřebitelské chování i proces rozhodování, mění se výše i struktury komunikačních rozpočtů jednotlivých zadavatelů. Všechny tyto faktory nás v reklamním průmyslu vedou ke změně myšlení a náhledu na formu samotné komunikace. Co fungovalo před lety, nyní nemusí. Co funguje nyní, příští rok nemusí,“ uvedl předseda sekce David Čermák.
Cíli sekce pro letošní rok je provést výzkum komunikačních kanálů a tendencí spojených se změnami spotřebitelského chování v Česku a spolupřipravit další ročník soutěže Český Direct a promo 2014.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden