Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Šemelák staví marketing Strv pro americký trh

Milan Šemelák

Milan Šemelák

Vývojářské studio zaměřené na software a mobilní aplikace Strv má nového lídra pro své marketingové aktivity. Stal se jím marketingový stratég Milan Šemelák. Jeho strategickým úkolem je pomoci Strv posunout vnímání značky na americkém trhu a zajistit tak rychlejší růst firmy. „V první fázi se zaměřím na definici značky a také na vybudování schopného marketingového týmu,“ komentuje Šemelák. Vedle Strv působí od letošního dubna jako chief strategy officer ve startupovém inkubátoru Up21 a společně s Vítkem Šubertem založil letos konzultantskou společnost Unicorn Attacks, která propojuje startupy a korporace.

Šemelák začínal jako copywriter a prošel řadou kreativních a strategických pozic, až se v síti agentury VCCP staral o strategii a inovace řady středoevropských značek. Éru v tradičních reklamních agenturách ukončil v dubnu 2014, a to především z přesvědčení, že tradiční reklamní agentury nemohou změnit produkt a ovlivňovat podstatu nabízených služeb klientům. V květnu 2014 se proto spojil s Michalem Nýdrlem, se kterým pro české a slovenské O2 postavil kreativní agenturu na míru. V O2 následně z pozice chief creative officer a posléze chief brand officer působil do května 2016. Pro O2 pak začala dělat agentura Oliver, v ní Šemelák pracoval do letošního října, a to na pozici global chief disruption officer.