Vývojářské studio zaměřené na software a mobilní aplikace Strv má nového lídra pro své marketingové aktivity. Stal se jím marketingový stratég Milan Šemelák. Jeho strategickým úkolem je pomoci Strv posunout vnímání značky na americkém trhu a zajistit tak rychlejší růst firmy. „V první fázi se zaměřím na definici značky a také na vybudování schopného marketingového týmu,“ komentuje Šemelák. Vedle Strv působí od letošního dubna jako chief strategy officer ve startupovém inkubátoru Up21 a společně s Vítkem Šubertem založil letos konzultantskou společnost Unicorn Attacks, která propojuje startupy a korporace.
Šemelák začínal jako copywriter a prošel řadou kreativních a strategických pozic, až se v síti agentury VCCP staral o strategii a inovace řady středoevropských značek. Éru v tradičních reklamních agenturách ukončil v dubnu 2014, a to především z přesvědčení, že tradiční reklamní agentury nemohou změnit produkt a ovlivňovat podstatu nabízených služeb klientům. V květnu 2014 se proto spojil s Michalem Nýdrlem, se kterým pro české a slovenské O2 postavil kreativní agenturu na míru. V O2 následně z pozice chief creative officer a posléze chief brand officer působil do května 2016. Pro O2 pak začala dělat agentura Oliver, v ní Šemelák pracoval do letošního října, a to na pozici global chief disruption officer.