Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Seriál Most! má nejvyšší dodatečnou sledovanost

Odložená a internetová sledovanost přidává seriálu skoro polovinu diváků, co má v televizi.

Jitka Čvančarová jako Ilona v seriálu Most! Foto: Česká televize

Jitka Čvančarová jako Ilona v seriálu Most! Foto: Česká televize

Nový komediální seriál Most!, tvůrčího dua Jan Prušinovský a Petr Kolečko, odstartoval s nejvyšší odloženou a internetovou sledovaností ze všech pořadů vlastní tvorby na českém televizním trhu. Televizní odložená a internetová sledovanost navýšila tu živou - při vysílání v televizi - o 44 %. Ukazuje to oficiální peoplemetrové měření Nielsen Admosphere.

První díl komediálního seriálu sledovalo minulé pondělí v televizi přes 1,2 milionu diváků, odloženě v televizi 328.000 a na webu v průběhu sedmi dní po odvysílání pak dalších 141.000. Počítadlo na webu iVysílání dokonce ukazuje přes milion zhlédnutí. „To číslo znamená počet započatých přehrání, kliků. Zatímco metodika, kterou se řídíme, je co nejvíc přiblížena metodice televizní sledovanosti, kdy se celkový odsledovaný čas dělí délkou pořadu, tak abychom mohli živou a odloženou sledovanost porovnávat,“ vysvětluje mluvčí ČT Karolína BlinkováDruhý díl vidělo včera v televizi rovněž takřka 1,2 milionu diváků, odloženě v televizi zatím přes 100.000 lidí a na internetu 15.000 diváků.

Nejvyhledávanější je seriál mezi vysokoškolsky vzdělanými diváky (podíl na publiku téměř 47 %) a mezi muži ve věku 30 až 44 let (podíl přes 44 %).