Seriál Most!, který se v pondělí večer na ČT1 rozloučil svým osmým dílem, se stal nejsledovanějším komediálním seriálem České televize poslední doby. Jde zároveň o první komediální seriál na českém televizním trhu, který v popularitě dokázal překonat sledovanost večerní zpravodajské relace i pořadů vysílaných v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, které se jinak pravidelně drží na špici zájmu.
V televizi si každý díl pouštělo v průměru 1,64 milionu lidí. Sledovanost přitom díl od dílu stoupala, od 1,4 až k 1,9 milionu u předposledního dílu, poslední díl dosáhl 1,6 milionu diváků, protože ho ČT uvedla později než předchozí, od 21.45, údajně kvůli vulgarismům. Ty ale zaznívaly i v předchozích dílech, které se vysílaly mezi 21. a 22. hodinou. Narozdíl od předchozích případů na to publikum nebralo zřetel a veřejná kritika v tomto ohledu se v podstatě neobjevila.
„Rekordní jsou kromě sledovanosti živě v televizi zejména ukazatele odložené sledovanosti. V televizi si v průběhu sedmi dní po odvysílání v průměru každý díl Mostu pustilo 433.000 diváků starších čtyř let a odloženě na internetu dalších 251.000. Odložená sledovanost tak dokázala k živé televizní sledovanosti přidat dalších 52 % diváků. Zanedbatelná není ani živá internetová sledovanost, která díl od dílu roste. Šestý díl si živě na internetu pustilo 35.000 lidí,“ uvádí ČT.
„Zajímavé je i srovnání diváckého profilu televizních a internetových diváků. Zatímco na internetu tvoří diváci do 44 let téměř tři čtvrtiny všech diváků, v televizi tvoří tato skupina třetinu. U internetových diváků je patrný i zvýšený podíl lidí se středním a vyšším vzděláním. Seriál oslovoval víc muže než ženy, a to zejména muže mladšího věku. Ve skupině mužů ve věku 30 až 44 let dosáhl Most! na průměrný podíl na sledovanosti téměř 55 %, mezi muži od 15 do 29 let potom na téměř 50 %,“ zaznamenalo elektronické měření sledovanosti.
Diváci seriál vyhledávají na všech platformách. Díl od dílu také rostly už tak nadprůměrné parametry - hodnocení spokojenosti, originality i zaujetí. A pondělní diskusní pořad 90′ na ČT24, který se Mostu věnoval, byla s 233.000 diváků (a zásahem přes 650.000) druhou nejsledovanější v historii.