Mediální vyjednavači Dominik Válka a Petr Lyčka ze společnosti Serious Media pro klienty obstarávají přímý nákup médií především v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rumunsku. V čem je výhoda přímého nákupu oproti RTB? Jaké trendy v mediálním nákupu pozorují napříč Evropou? Proč je pro velké firmy efektivní neřešit přímý nákup interně? To vše se dozvíte v novém dílu série Brandy, briefy, budgety.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Po roce od ChatGPT