Pražská firma BW Motors Vlastimila Nekardy, přední nezávislý servis vozů BMW a Mini, působící v Česku od roku 2010, kvůli dalšímu rozšiřování aktivit na domácím trhu a plánované expanzi na zahraniční trhy formou franšízingu vyhlašuje výběrové řízení na digitální agenturu. Hlavním cílem výběrového řízení je nalézt strategického partnera pro zajištění komplexní prezentace firmy na internetu a sociálních sítích s důrazem na maximální efektivitu a měřitelnost stanovených cílů.
„Oblast internetu a nových technologií vnímáme intenzivně jako stěžejní nástroj pro oslovení nových zákazníků a komunikaci se stávajícími klienty našeho nezávislého servisu,“ uvádí Vlastimil Nekarda. Jeho firma udává roční obrat blížící se 50 milionům Kč, je značkovým smluvním opravcem BMW a Mini pro pojišťovny Kooperativa, Generali, Českou Pojišťovnu, Českou podnikatelskou pojišťovnu a ČSOB Pojišťovnu, poskytuje také autopojištění.