Obchodní centrum Šestka v Praze 6 pod novým majitelem hlásí nové nájemní smlouvy. Uzavřelo je s módní značkou Lee Cooper, parfumerií Marionnaud, řetězcem rychlého občerstvení KFC, multibrandovým prodejcem luxusního dámského prádla a plavek Chickie nebo také s pobočkou České pošty. Dalších minimálně pět nových značek plánuje oznámit během prvního pololetí. „V jednání jsou například „známý operátor na poli zdravé výživy a biopotravin nebo v Česku dosud chybějící fashion značky, slibuje provozovatel. „Rozšíří se nabídka v segmentu prémiové módy, technologií i služeb. Významným bude akcent lokálních dodavatelů a operátorů, navázaných na připravovaný koncept velkoplošné prodejny biopotravin a zdravé výživy.“ Nový designový interiér nabídne pedikúra EuroNails nebo prodejce módy Time Out. Přibýt má kavárna pro coworking.
Majitelem Šestky je od ledna, jak zjistil deník E15, Roman Pilíšek se společníky. Předchozím vlastníkem byla od podzimu 2016 skupina Pale Fire Capital společně s Wood & Company. Pilíšek a spol. nyní oznámili, že nemovitost chtějí držet dlouhodobě. Pracuje pro něj tým, který „během 18 měsíců dovedl k téměř 100% obsazenosti holešovický Rosmarin Business Center“. Také holešovické kancelářské centrum patří Romanu Pilíškovi. „Nacházíme se uprostřed oblasti s nejvyššími dosahovanými příjmy v Praze. Zákazníkům vyjdeme vstříc originálním konceptem kavárny, kurátorsky vedeným food courtem, rozšířením služeb nebo vedením personálu prodejen. Chceme, aby návštěvy na Šestce byly ve znamení pohody, servisu, vstřícného a individuálního přístupu,“ prohlašuje Lucie Němečková, asset manažerka Obchodního centra Šestka.
Zásadně proměnit se má food court. Nový management získal jako kurátora celého prostoru šéfkuchaře a podnikatele v oblasti gastronomie Miroslava Kubce. Ten má dohlížet na kvalitu i servis a také v Šestce provozovat velkou restauraci i lounge formáty. „Chceme vedle oběda vynikat ve snídaních i večeřích - jedině tak zaujmeme náročnější část zákazníků, která do Šestky míří za schůzkami díky příhodnému umístění na Pražském okruhu, nedaleko letiště,“ plánuje Němečková. Významnou proměnou projde i rodinné centrum. V jednom dvoupodlažním prostoru dojde k propojení všech dosavadních aktivit pro dětské návštěvníky, v těsnější spolupráci s hračkářstvím Pompo.
Za první tři měsíce hlásí nový management meziroční navýšení počtu návštěvníků o 25 %. Přičítá to cílené digitální komunikaci zaměřené na vybrané skupiny návštěvníků ve spádové oblasti: „Nabízíme přesně vytipovaným zákazníkům produkty a služby, které je mohou oslovit. A to se ukazuje jako efektivní.