Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ševčíková řídí zákaznickou zkušenost v Acomware

Ivana Ševčíková do agentury Acomware přišla z místa technické ředitelky Europeum Praha.

Ivona Ševčíková

Ivona Ševčíková

Novou posilou konzultační společnosti Acomware je Ivona Ševčíková. Na pozici head of customer retention & experience se věnuje rozvoji nového oddělení zákaznické retence a zkušeností. To vzniklo v létě letošního roku na základech původního oddělení e-mailingu. „Snažíme se, aby naši klienti začali vnímat širší možnosti využití zákaznické databáze. V praxi totiž nejde o zasílání prvoplánových reklamních sdělení, ale individuálně cílenou komunikaci postavenou na datech. Ta dokáže zvýšit zákaznickou spokojenost, a tím i opakované tržby,“ vysvětluje David Vurma, šéf společnosti Acomware.

Základem pro fungování oddělení je správná analýza chování zákazníků v online i offline světě. Acomware k tomu využívá technologie jako Exponea či Acoustic IBM i tu vlastní. Ty následně upravuje pro potřeby svých klientů. Důležitou roli hrají také technologie jako Google Big Query, Google AI Platform, Recommendations AI či nástroje od Amazon Web Services.

Ševčíková do Acomware přišla ze společnosti Europeum Praha, kde jako technická ředitelka vedla oddělení IT a servisní implementace. Mezi její významné zákazníky patřily Česká spořitelna, ČSOB, ČEZ, Pražská energetika nebo Generali. V minulosti působila i v digitální agentuře Performio jako head of analytics and data-mining.