Reklamní systém Sklik nejnavštěvovanějšího českého webu Seznam.cz po třech měsících testování certifikačního programu představil první „ověřené“ internetové agentury. Certifikaci pro Sklik získaly Acomware, B2B Group, H1.cz, Inborn a Resolution Media ze skupiny Omnicom Media Group.
Mezi podmínky certifikace patří pracovat aspoň pro deset klientů, mít nejmíň dva aktivní specialisty PPC nebo minimální obrat pro své klienty v Skliku ve výši 1.000.000 Kč měsíčně (v průměru za poslední čtvrtletí). Seznam dál požaduje průběžnou aktivní spolupráci, agentury mají na oplátku mají přístup k různým školením či přednostně k novinkám z oboru.

Soustředí se na vlastní podcast
Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Televizi opouští s Dvořákem a Kolářem
Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Sledujte nový rozhovor
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Věk internetových linků končí