Reklamní systém Sklik nejnavštěvovanějšího českého webu Seznam.cz po třech měsících testování certifikačního programu představil první „ověřené“ internetové agentury. Certifikaci pro Sklik získaly Acomware, B2B Group, H1.cz, Inborn a Resolution Media ze skupiny Omnicom Media Group.
Mezi podmínky certifikace patří pracovat aspoň pro deset klientů, mít nejmíň dva aktivní specialisty PPC nebo minimální obrat pro své klienty v Skliku ve výši 1.000.000 Kč měsíčně (v průměru za poslední čtvrtletí). Seznam dál požaduje průběžnou aktivní spolupráci, agentury mají na oplátku mají přístup k různým školením či přednostně k novinkám z oboru.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Rozhovor s ředitelkou Economie
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Detailní výsledky volby
Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Na webu přidá tři nové pořady