Seznam.cz koupil Garáž.cz, chce vést segment

Česká internetová jednička Seznam.cz kupuje od firmy Enterprise Media Tomáše Herverta obsahový web Garáž.cz, který přináší texty, fotografie a původní videa ze segmentu auto-moto. Redakci Garáže, kterou tvoří Jakub Urban, Jakub Rejlek a Ondřej Chamilla, dá Seznam.cz dohromady se svou dvojicí Jan Červenka a Honza Koubek z pořadu Meziplyn na Stream.cz a s pětičlenným týmem si vytýčil “stát se největším online automobilovým magazínem v Česku a do roka dosáhnout denní návštěvnosti přes 200.000 lidí”. Segmentu dosud dominuje Autoforum.cz vydavatelství MotorCom, jehož denní návštěvnost v květnu dosahovala k 370.000 uživatelů, druhé je Auto.cz vydavatelství Czech News Center až s 270.000 uživateli denně. Cílem je přitom oslovovat hlavně muže.

Videoobsah, který Garáž dosud publikovala na YouTube, Seznam.cz momentálně přesouvá na svou platformu. Do budoucna je využije i ve své Televizi Seznam.

Garáž.cz

Chystaná nová podoba webu Garáž.cz má odstartovat během několika dní

„V sekci Další články z českého internetu, kterou máme na domovské stránce, automobilová tématika jednoznačně vede. K dnešnímu dni spolupracujeme s více než dvěma desítkami auto-moto webů. Proto jsme se před pár měsíci rozhodli vytvořit vlastní redakci, která by se autům také věnovala. V průběhu příprav se nám ale naskytla možnost koupit doménu Garáž.cz s jejím dosavadním obsahem a domluvit se s jejím majitelem na uzavření dlouhodobé spolupráce,“ přiblížil okolnosti transakce místopředseda představenstva Seznamu Pavel Zima.

„Zdrojem návštěvnosti pro nás bude nejen domovská stránka Seznamu, kde bude mít web své místo, ale i naše služba Sauto.cz. Proto se vedle redakčních testů a recenzí nejnovějších vozů zaměříme i na segment ojetých aut,“ doplnil.