Fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřel mediální partnerství s českou internetovou jedničkou Seznam.cz. Spojení má za cíl zviditelnit sportovní i další strategické aktivity fotbalové Slavie v očích české veřejnosti. Mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou a obchodní spolupráci, jeho součástí je i exkluzivní obsah v médiích spadajících pod Seznam.cz. Klub od partnerství očekává zvýšení zájmu veřejnosti o dění kolem sebe, včetně aktivit v oblasti CSR, i celkové zlepšení prestiže fotbalu.
„Coby česká firma rádi podporujeme tuzemské sportovní aktivity a vím, že naši uživatelé vítají podrobné informace o zápasech, hráčích a strategiích. Ty jim budeme rádi přinášet v nejlepší kvalitě, například prostřednictvím naší domovské stránky, portálu Sport.cz nebo publikační platformy Seznam Médium a klub podpoříme i marketingově,“ řekl Jiří Vítek, ředitel divize obsahových služeb a sociálního ekosystému Seznam.cz.
„Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti našich zápasů i jejich sledovanosti a získat také více investic do rozvoje infrastruktury se zaměřením na mládež i na činnosti v oblasti společenské odpovědnosti. Spojení se se Seznamem je ke splnění těchto cílů logickým krokem,“ uvedl ke spolupráci Jaroslav Tvrdík, předseda představenstva SK Slavia Praha. „Mám radost i z toho, že je v Seznamu velké množství slávistů,“ podotkl.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
