Televizní reklama na zpravodajský server Novinky.cz s mottem „Stále se něco děje“. Agentura McCann Erickson, režie Petr Čtvrtníček. V dubnu 2011 na celostátních stanicích.
Televizní kampaň doplňovaly citylighty ve čtyřech variantách a přebal bezplatného deníku Metro (26. dubna).
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval