Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Seznam.cz po vzoru svého bulváru Super.cz zjednodušil sportovní zprávy, důraz klade na výsledky

Přední český portál Seznam.cz přichází s novou podobou svého sportovní zpravodajství Sport.cz. Změna je podle firmy “částečně inspirovaná úspěšností redesignu Super.cz” – stránka je jednodušší, výsledky zápasů jsou součástí titulků, naspodu stránek jsou k dispozici tabulky. Nová je mobilní verze v tzv. adaptive layoutu.

“Události na domovské stránce jsou poskládány podle času uveřejnění, nejsou tedy řazeny podle jednotlivých typů sportů či do rubrik. Ke konkrétním sportům a k podrobnému výsledkovému servisu se čtenář dostane z navigace ve spodní části stránky,” uvádí dále Seznam.cz.

„Když jsme přemýšleli, jak náš Sport.cz upravit, začali jsme tím, že jsme se v kvalitativním dotazování zeptali sportovních fanoušků, co čekají od sportovního webu. Odpověď byla jednoznačná: v první řadě mě zajímají výsledky, teprve pak další informace, fotky a videa,“ vysvětluje produktový manažer služby Sport.cz Norbert Gulevič.

Podoba online reportáží je přizpůsobena typům sportů, jinak se má pracovat též s obrazovým materiálem. “Nebudeme také používat fotky pro fotky. Jinými slovy se budeme snažit nepoužívat stále tytéž fotky sportovců. Když nebudeme mít fotky přímo z dění daného zápasu, raději je v upoutávce na článek nahradíme grafickými prvky – například logy sportovních klubů, o kterých je řeč,” podotkl Gulevič.

A jinak jsou poskládány i reklamní plochy: Sport.cz vypouští reklamu v horní části stránky i přesunuje navigační menu dolů, aby “reklama nezabírala třetinu monitoru”.