Česká internetová jednička Seznam.cz zveřejnila ceník na rok 2013, nejprodávanější reklamní pozice zlevňuje pro koncové zákazníky. Banner na hlavní straně Seznam.cz má být výhodnější o 20 %, prémiový leaderboard na zpravodajském serveru Novinky.cz o 25 %. Průměrné snížení cen má u obvyklých kampaní dosahovat 10 %. Vše je závislé na využitých formátech.
S výhodou využívaná možnost „first minute“ zvýhodnění platí i ve 2013 pro klienty, kteří uzavřou objednávky na své podzimní kampaně do 31. ledna 2013. Sezónní koeficienty přitom zůstávají beze změny. Klienti, kteří své investice do reklamy na Seznamu meziročně navýší, se mají dočkat „významných bonusů“.
Tendr na mediálku
Seznam.cz rovněž vyhlásil výběrové řízení, které má za cíl vybrat novou mediální agenturu. Tendr zprostředkovává společnost FLEmedia. Výsledky výběrového řízení mají být známy začátkem prosince, spolupráce začne od ledna 2013.
Do výběrového řízení se zatím přihlásilo celkem 9 agentur včetně Initiative, která se o nákup inzertního prostoru starala dosud. Mezi ostatními, které odpověděli na pozvání do tendru jsou Carat, ZenithOptimedia, Starcom Mediavest Group, Médea, PHD, A!M, Mindshare a Mediacom.