Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Seznam.cz propaguje víc bulvár než sport, viditelnější jsou i videa

Nejnavštěvovanější stránka na českém internetu doznala drobných změn.

Seznam.cz, česká internetová jednička, začal s obměnou hlavní stránky. Změny na místě, kam se denně podívá vůbec nejvíc českých uživatelů internetu, se dotkly i mediálního obsahu, který je na portál navázán.

Hlavní zpráva ze zpravodajství Novinky.cz získala větší prostor. Box s články ze Super.cz se nově zobrazuje výš, než box s odkazy na Sport.cz. Stream.cz, který Seznam.cz na jaře dokoupil, bude na zajímavá videa nyní upozorňovat náhledy videí.

„Posouváme to, co je aktuální a každý den se mění jako počasí, datum nebo svátek, výše na stránku,“ shrnul změny na homepage Lukáš Kovač, produktový manažer Seznam.cz.

Super.cz nedávno změnil vzhled a místo redakce časopiseckého vydavatelství ho začala plnit redakce Borgisu, vydavatelství deníku Právo, s kterým Seznam.cz spolupracuje dlouho na serveru Novinky.cz. Ty rozjíždějí srpnovou reklamní kampaň ve více než 30 tištěných časopisech.

Navíc i nepřihlášení uživatelé - tedy ti, kdo nedali Seznamu své kontaktní údaje, nemají u něj email - si mohou nastavit vzhled stránky i přeskládat pořadí jednotlivých boxů.