Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Seznam.cz proti komerčním televizím: začíná vysílat na hlavní stránce filmy

Takhle budou vypadat filmy promítané na hlavní stránce Seznamu

Takhle budou vypadat filmy promítané na hlavní stránce Seznamu

Nejnavštěvovanější český web Seznam.cz počínaje dneškem bude každou středu od 18 do 24 hodin nabízet na své hlavní stránce, kterou denně navštíví 2,3 milionu lidí, k přehrání filmy zdarma, osazené reklamou jako v komerčních televizích. Napoprvé to dnes bude Svěrákův Kolja, dál Vesničko má středisková či Vratné lahve.

Seznam.cz dle svého prohlášení cílí právě na ty, kteří „například nebudou spokojeni se středeční televizní produkcí“. První reklamní přestávky se dnes diváci Kolji dočkali zhruba po 22 minutách přehrávání, narozdíl od televizí to byl jen jeden půlminutový spot. Až do konce to byla reklama jediná.

„Filmy chceme převážně pouštět bezplatně. Věříme, že je možné je zvládnout zaplatit reklamou. Doufáme, že tento náš projekt přesvědčí i ostatní studia, že se s dobrým partnerem vyplatí nabízet vybrané dobré filmy uživatelům českého internetu i zcela zdarma,“ prohlásil manažer produktového týmu Seznamu Tomáš Pergler.

Je to další vykročení Seznamu na pole televizního vysílání. Loni v dubnu spustil proudy hudebních klipů Mixér.cz, s nimiž do letošního března oslovil na 40 tisíc majitelů televizorů připojených k internetu.

Na šest hodin v týdnu mají filmy prioritní pozici na homepage s 5 miliony návštěvníků denně

Na šest hodin v týdnu mají filmy prioritní pozici na homepage s 5 miliony návštěvníků denně