“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Seznam.cz testuje sdílení odkazů Seznam Jede

Rozhraní služby Seznam jede

Rozhraní služby Seznam jede

Česká internetová jednička Seznam.cz spustila novou službu Seznam Jede. Jejím cílem je umožnit uživatelům vybírat a sdílet vybraný obsah, který bude přístupný i ostatním. Do služby může kdokoli vložit odkaz na jakýkoli web s legálním obsahem. Pro vkládání je nutné být přihlášen účtem Seznamu. Odkazy lze komentovat a hodnotit. Seznam.cz plánuje novinku několik měsíců testovat, následně rozhodne, co s ní. Jde o další nástroj, jímž si chce sáhnout na cizí obsah.

“Loni jsme na domovské stránce zavedli rubriku Další články z českého internetu, kde se objevuje obsah tuzemských vydavatelství a mediálních domů. Služba Seznam Jede by nám měla dodat obsah, na který dnes nedosáhneme. Uvidíme, zda půjde o seriózní články, videa z YouTube nebo o animované kočky,” říká Marek Vacek, produktový manažer domovské stránky Seznamu. “V zahraničí jsou podobné servery velmi populární, ale v Česku se jedná o novinku, na jejíž používání si uživatelé budou muset zvyknout,” doplnil.