Prostřednictvím České televize připomínáme události z 25. února 1948 v Československu, co jim předcházelo a co následovalo. Doporučujeme úvodní část nového cyklu Rudí prezidenti, dva díly před časem uvedené série České století – Všechnu moc lidu Stalinovi a Zabíjení soudruha a film In nomine patris, o umučení faráře Josefa Toufara. Zemřel přesně 25. února 1950.

Seznam.cz vstoupil do srovnávače letákových cen Kupi.cz

Český internetový lídr hodlá vybudovat jedničku online trhu slev rychloobrátkového zboží.

Pavel Zima. Foto: Ivana Dvorská

Pavel Zima. Foto: Ivana Dvorská

Česká internetová jednička Seznam.cz vstoupila do projektu Kupi.cz, přehledu slev v supermarketech, s 200.000 registrovaných uživatelů. Ten vznikl na podzim 2012, založili ho Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří předtím společně vybudovali a později i prodali agregátor SlevyDnes.cz.

„Cílem spojení je vybudovat jedničku mezi srovnávači slev rychloobrátkového zboží v řetězcích a v dlouhodobém horizontu i klíčový rozcestník pro nákup potravin přes internet,“ oznámil Seznam. Během února začne mediálně podporovat Kupi.cz, tedy posílí jeho návštěvnost, a prodávat na jeho stránkách reklamu. Společně pak založí novou firmu, pod níž bude projekt fungovat.

Kupi.cz denně přináší 4.500 slev z 21 obchodních řetězců, v databázi má celkem 11.000 prodejen. Přitom 80 % uživatelů jsou ženy.

„Ročně se v Česku tisknou miliardy slevových letáků a významná část zákazníků se o nákupu rozhoduje na základě aktuálních akcí, o velké budoucnosti nákupu potravin přes internet ani nemluvě,“ podotkl spoluzakladatel Kupi.cz Kadlčík.

Seznam.cz tak začne významně konkurovat mimo jiné mediálnímu domu Mafra, která se na byznys s letáky nedávno také zaměřila. Zhruba před rokem koupila web AkčníCeny.cz, teď ho provázala s redakčními testy.