Česká internetová jednička Seznam.cz vstoupila do projektu Kupi.cz, přehledu slev v supermarketech, s 200.000 registrovaných uživatelů. Ten vznikl na podzim 2012, založili ho Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří předtím společně vybudovali a později i prodali agregátor SlevyDnes.cz.
„Cílem spojení je vybudovat jedničku mezi srovnávači slev rychloobrátkového zboží v řetězcích a v dlouhodobém horizontu i klíčový rozcestník pro nákup potravin přes internet,“ oznámil Seznam. Během února začne mediálně podporovat Kupi.cz, tedy posílí jeho návštěvnost, a prodávat na jeho stránkách reklamu. Společně pak založí novou firmu, pod níž bude projekt fungovat.
Kupi.cz denně přináší 4.500 slev z 21 obchodních řetězců, v databázi má celkem 11.000 prodejen. Přitom 80 % uživatelů jsou ženy.
„Ročně se v Česku tisknou miliardy slevových letáků a významná část zákazníků se o nákupu rozhoduje na základě aktuálních akcí, o velké budoucnosti nákupu potravin přes internet ani nemluvě,“ podotkl spoluzakladatel Kupi.cz Kadlčík.
Seznam.cz tak začne významně konkurovat mimo jiné mediálnímu domu Mafra, která se na byznys s letáky nedávno také zaměřila. Zhruba před rokem koupila web AkčníCeny.cz, teď ho provázala s redakčními testy.