Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Seznam.cz vstoupil do srovnávače letákových cen Kupi.cz

Český internetový lídr hodlá vybudovat jedničku online trhu slev rychloobrátkového zboží.

Pavel Zima. Foto: Ivana Dvorská

Pavel Zima. Foto: Ivana Dvorská

Česká internetová jednička Seznam.cz vstoupila do projektu Kupi.cz, přehledu slev v supermarketech, s 200.000 registrovaných uživatelů. Ten vznikl na podzim 2012, založili ho Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří předtím společně vybudovali a později i prodali agregátor SlevyDnes.cz.

„Cílem spojení je vybudovat jedničku mezi srovnávači slev rychloobrátkového zboží v řetězcích a v dlouhodobém horizontu i klíčový rozcestník pro nákup potravin přes internet,“ oznámil Seznam. Během února začne mediálně podporovat Kupi.cz, tedy posílí jeho návštěvnost, a prodávat na jeho stránkách reklamu. Společně pak založí novou firmu, pod níž bude projekt fungovat.

Kupi.cz denně přináší 4.500 slev z 21 obchodních řetězců, v databázi má celkem 11.000 prodejen. Přitom 80 % uživatelů jsou ženy.

„Ročně se v Česku tisknou miliardy slevových letáků a významná část zákazníků se o nákupu rozhoduje na základě aktuálních akcí, o velké budoucnosti nákupu potravin přes internet ani nemluvě,“ podotkl spoluzakladatel Kupi.cz Kadlčík.

Seznam.cz tak začne významně konkurovat mimo jiné mediálnímu domu Mafra, která se na byznys s letáky nedávno také zaměřila. Zhruba před rokem koupila web AkčníCeny.cz, teď ho provázala s redakčními testy.