Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Seznam.cz využil pro kampaň „Seznam se bezpečně“ vítězný banner z Young Lions

Projekt zahrnuje i půlhodinový osvětový film, uvádí ho Miroslav Vaňura, moderátor 112 televize Nova.

Jednička českého internetu Seznam.cz začala propagovat svůj osvětový projekt Seznam se bezpečně bannerem [otevřít v novém okně], který letos v červnu vyhrál národní kolo soutěže mladých kreativců Young Lions 2011, v kategorii Cyber, jedné ze tří. Jejím partnerem byl právě portál Seznam.cz, v kategorii Cyber dával zadání a účastnil se hodnocení v porotě.

Nejlepší banner pro Seznam vyrobili Martin Nesrsta a Jakub Sodomka z digitální agentury Prague Bistro. Ti díky tomu obsadili třetí místo ve světovém finále soutěže Young Lions v Cannes.

Projektem Seznam se bezpečně se Seznam.cz snaží upozorňovat na rizika sdílení informací a interakce s ostatními uživateli primárně mladé od 12 do 16 let), ale i jejich rodiče a učitele.

Kromě on-line prezentace projekt zahrnuje i setkání se studenty, kam vždy míří expert na sociální média Seznam.cz Martin Kožíšek, společně se zástupcem Policie ČR a senátorem odpovědným za bezpečnost na internetu. Projekt zahrnuje i půlhodinový osvětový film, který uvádí Miroslav Vaňura, moderátor magazínu 112 televize Nova.

Soutěž Young Lions 2011 jsme podrobně sledovali ve speciální příloze, připomeňte si klání v kategorii Cyber ve videorozhovorech s jejími vítězi a porotci.