Česká značka sportovního vybavení Sharp Shape se kvůli rozšíření sortimentu a tím i rozšíření cílové skupiny pro nákup svých produktů rozhodla pro změnu své vizuální identity. Novou identitu jí vytvořilo marketingové studio Baloo & Groot. Kromě loga dostal novou tvář rovněž web s e-shopem značky, který pracuje s desktopovou i mobilní verzí.
Dalším krokem pro zefektivnění marketingových aktivit a zvýšení prodejů e-shopu byla optimalizace a nová kreativa kampaní PPC. Ty přispěly k tomu, že prodeje e-shopu se loni v listopadu a prosinci meziročně zvýšily o 62 %, a to při zachování stejných nákladů.
Karlínské studio Baloo & Groot také pro Sharp Shape zajistilo design nové řady jogamatek. Připravilo motivy jak pro klasické PU jogamatky, tak pro korkové a cestovní podložky. Pracuje s abstrahovanými motivy vesmíru a přírody, které spojuje zaměření na znázornění harmonie a rovnováhy.

Nová jogamatka značky Sharp Shape v designu od Baloo & Groot

Nová jogamatka značky Sharp Shape v designu od Baloo & Groot

Nová jogamatka značky Sharp Shape v designu od Baloo & Groot

Nová jogamatka značky Sharp Shape v designu od Baloo & Groot

Nová jogamatka značky Sharp Shape v designu od Baloo & Groot

Nová jogamatka značky Sharp Shape v designu od Baloo & Groot

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
