Digitální agentura Sherpas navázala strategickou spolupráci s novým klientem Nábytek Aldo, prodejcem nábytku ze zahraničí, hlavně od francouzských, holandských a španělských výrobců, činným na českém, slovenském a polském trhu. Klíčovými artikly jeho e-shopu jsou dětské pokoje a patrové postele. Sherpas komplexně zastřeší digitální marketing, všechny výkonnostní aktivity v rámci všech zemí působnosti a zároveň pomáhá s refreshem vizuální identity.
„Rok 2019 chápeme jako velkou obchodní výzvu. Plánujeme otevření nového showroomu, výrazné navýšení našich skladových kapacit a samozřejmě chceme růst i obratově,“ říká Alexandra Bartecká, zakladatelka a šéfka Nábytku Aldo. „Vstupujeme do zajímavého svazku se sebevědomým modelem odměňování naší agentury, závislým na kontinuálním navyšování obratu Alda, který prověří kvalitu našich kompetencí na dřeň,“ podotkl šéf Sherpas Luboš Plotěný.