Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Shortlist IMC Awards vedou Momentum a Bistro

Vyhlášení letošních cen pro kampaně direct marketingu proběhne 14. června v Jazz Docku.

Šestnáctý ročník oborové soutěže kampaní přímého marketingu IMC Czech Awards zveřejnil své nominace. Nejvíc nominovaných projektů má agentura Momentum (15), Bistro (osm), McCann Prague (sedm) a Wunderman a Geometry Global (po šesti). K nejvíc obsazeným kategoriím letošního ročníku patří Sociální média a brandový obsah, Inovativní myšlenka nebo koncept a Budování značky.

Porota složená ze zástupců klientů, výzkumných a marketingových agentur hodnotila celkem 78 přihlášených projektů od 17 agentur. Jde o historicky druhý největší počet přihlášených projektů. „Těší nás, že má naše soutěž vzestupnou tendenci. Je vidět, že naše rozhodnutí propojit soutěž s evropskou částí a finále byl krok správným směrem a tento přesah je vidět i na počtu přihlášených projektů,” uvedl Martin Pešta, člen prezidia Asociace komunikačních agentur, jejíž sekce aktivačních agentur spolu s ADMEZ soutež pořádá. “Naším záměrem je, aby se IMC Czech Awards stala výkladní skříní českého kreativního marketingu,” doplnil Pešta.

Vítězové budou vyhlášeni ve 14 oborových kategoriích, vyhlášena budou první tři místa za každou kategorii a Absolutní vítěz. Ocenění budou předána na galavečeru ve čtvrtek 14. června, slavnostní předání cen proběhne v klubu Jazz Dock. Moderovat bude Ondřej Aust. Zájemci o vstupenky nechť píší na info@imcczechawards.cz. Cena vstupenky je 1.000 Kč.

Shortlist IMC Czech Awards 2018

Projekt Agentura Zadavatel
Budování značky
Ozvěny budoucnosti Bistro Agency ŠKODA Kariéra
Coolhunters – vznik a rozvoj značky kreativní komunity Geometry Global Coolhunters.cz
Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny? Momentum SZIF – Státní zemědělský a intervenční fond
Povinné značení vín Momentum Vinařský fond
Raffaello proti osamělosti Momentum Ferrero Česká s.r.o.
Nové zákony placení Symbio Digital Twisto payments
Pchojngčang webinteractive Alpine Pro, Český olympijský výbor
Digitální idea
#jetovtobě 2017 McCann Prague Vodafone
Cash Crew Visibility Digital Provident Financial s.r.o.
Oživlé vzpomínky prodávají Wunderman Fischer
Digitální trefa
Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone McCann Prague Vodafone
#jetovtobě – Benova výzva McCann Prague Vodafone
Raffaello proti osamělosti Momentum Ferrero Česká s.r.o.
Oživlé vzpomínky prodávají Wunderman Fischer
Event, field a sportovní marketing
BLEND 42 VODKA PARKOUR CUP Noesis Palírna U Zeleného stromu a. s.
Divácká soutěž Generali puk Raul Pojišťovna Generali
Charitativní a neziskový marketing
Češi, děkujem Bistro Agency Člověk v tísni
Vložka pro Nepál Comtech Člověk v tísni
Zvon Václav Dark Side Nadace Charty 77
Běh poslepu Geometry Global Nadace Leontinka
Zachraň jídlo ve firmě Momentum Zachraň jídlo
Inovativní myšlenka nebo koncept
100 miliard neuronů Bistro Agency ŠKODA Kariéra
Zvon Václav Dark Side Nadace Charty 77
Coolhunters – vznik a rozvoj kreativní komunity Geometry Global Coolhunters.cz
Tisíce vítězů Geometry Global RunTour
Nové zákony placení Symbio Digital Twisto payments
Pchojngčang – Představení olympijské kolekce Webinteractive Alpine Pro, Český olympijský výbor
Oživlé vzpomínky prodávají Wunderman Fischer
Integrovaná komunikace
Češi, děkujem Bistro Agency Člověk v tísni
Domestos pro školy Garp Integrated Unilever
Růžové víno Momentum Vinařský fond
Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny? Momentum SZIF – Státní zemědělský a intervenční fond
Raffaello proti osamělosti Momentum Ferrero Česká s.r.o.
Nízkorozpočtové kampaně
Češi, děkujem Bistro Agency Člověk v tísni
Zvon Václav Dark Side Nadace Charty 77
Tisíce vítězů Geometry Global RunTour
Produktový launch, relaunch nebo trial
Růžové víno Momentum Vinařský fond
Nové zákony placení Symbio Digital Twisto payments
Přímá B2B a B2C komunikace    
Roztočte to na Jizerské Raul Jizerská 50
Peněženka, která se neztratí Wunderman Komerční banka
Oživlé vzpomínky prodávají Wunderman Fischer
Retail/merchandising/instore marketing
Povinné značení vín Momentum Vinařský fond
Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny v místech prodeje? Momentum Státní zemědělský intervenční fond
Obal opravdu prodává Momentum Ferrero Česká s.r.o.
Sociální média a brandový obsah
Ozvěny budoucnosti Bistro Agency ŠKODA Kariéra
100 miliard neuronů Bistro Agency ŠKODA Kariéra
Vánoční livestream pro zákazníky Vodafone McCann Prague Vodafone
#jetovtobě – Benova výzva McCann Prague Vodafone
#jetovtobě 2017 McCann Prague Vodafone
Priceless Prague – Launch programu na sociálních sítích McCann Prague Mastercard
Jägermeister – komunikace na sociálních sítích Peppermint digital Remy Cointreau Czech Republic
Cash Crew Visibility Digital Provident Financial s.r.o.
Sponzoring
Rajec časovka Geometry Global Rajec (Kofola)
ČEZ – Aktivace generálního partnera na Jizerské 50 Raul Skupina ČEZ, a.s.
Běhej lesy Raul Lesy ČR. s.p.
Pchojngčang Webinteractive Alpine Pro, Český olympijský výbor
Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy
Střihněte si 3x Škodu Fabia Momentum Státní zemědělský intervenční fond
Motýlí Nuance Wunderman Dr.Max
Veřejný zadavatel
Češi, děkujem Bistro Agency Člověk v tísni
Povinné značení vín Momentum Vinařský fond
Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny? Momentum SZIF – Státní zemědělský a intervenční fond

Zdroj: IMC Czech Awards