V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Show Leoše Mareše QI začala s podílem 12,5 %, Křižovatky života napotřetí zatím nejlíp

Leoš Mareš a Patrik Hezucký v show QI televize Prima. Foto: TV Prima

Leoš Mareš a Patrik Hezucký v show QI televize Prima. Foto: TV Prima

Leoš Mareš v show QI televize Prima. Foto: TV Prima

Leoš Mareš v show QI televize Prima. Foto: TV Prima

Premiéra další podzimní novinky televize Prima, konverzační show QI - na vše máme odpověď s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým a hosty Adelou Banášovou, Cyrilem Höschlem a Milošem Knorem, včera po půl desáté večer zaujala 384.000 lidí starších 15 let, při podílu na publiku 12,5 %. Bylo to méně, než souběžně vysílaný Comeback na Nově (681.000, 21 %) i Komici na jedničku na ČT1 (452.000, 17 %).

Ukazuje to měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.

Zatím nejlepšího výsledku dosáhla svým středečním dílem, třetí tento týden, dokumentárně-reálná série Primy Křižovatky života, dívalo se na ni 479.000 lidí, při podílu na sledovanosti 14 % (v pondělí 13 %, v úterý 11 %). Po 20. hodině byla sice nejsledovanější Kriminálka Anděl na Nově (1,04 milionu, 30 %), Křižovatky ale předčily Sissi na ČT1 (455.000, 14 %).

Od pondělí nové Odpolední zprávy Primy si drží stabilní publikum kolem dvou set tisíc diváků. Ve středu – vysílaly se od 17.38 do 17.58 – jich oslovily 180.000 při podílu necelých 13 %. Při pondělní premiéře měly 202.000 diváků a podíl 13 %, v úterý 176.000 a podíl 11 %.

Propagační předvoj VyVolených, večerní Zprávy z Vily zůstávají nejslabší částí „zpravodajské hodiny“ mezi 19. a 20. hodinou, včera je mezi 19.44 a 19.51 vidělo opět 11 % těch, co byli zrovna u obrazovek, tedy 325.000 lidí.