Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Show Novy Hlas Česko Slovenska spadla pod milion, měla míň diváků než nedělní film ČT1

Nákladná československá show vysílaná televizí Nova v neděli večer přichází o diváky. Včera ji mezi osmou a tři čtvrtě na jedenáct sledovalo v průměru 0,99 milionu lidí, o víc než sto tisíc míň než minulý týden. Byla to asi čtvrtina lidí v tu dobu u obrazovek - podíl na sledovanosti se zvýšil o jeden procentní bod na 25,7 %.

Na průměrný počet diváků vyhrál nedělní večer původní kriminální příběh na ČT1 nazvaný Hrobník, volně navazující na Škodnou z předchozí neděle. Hrobník od osmi do půl desáté dosáhl sledovanosti 1,12 milionu lidí při podílu 25,9 %, Škodnou sledovalo 1,07 milionu lidí.

Další pořady po osmé večerní: seriál Zázraky života na Primě vidělo 0,71 milionu lidí (share 16,1 %), film Attila na Prima Cool 0,28 milionu (6,7 %), komedii Kulový blesk na Nova Cinema 0,24 milionu (5,7 %), americký snímek Nebezpečná touha na TV Barrandov 0,23 milionu (5,4 %).