Siberica, Čerstvě utrženo a Coleman volí Advisio

Agentura pro klienty zajistí služby digitálního marketingu: PPC či reklamu na Facebooku.

Digitální marketingová agentura Advisio získala tři nové klienty. Jsou jimi prodejce přírodní kosmetiky Siberica.cz, sdružení českých farmářů Čerstvě utrženo a prodejce řešení pro střechy a fasády Coleman.

Prodejce přírodní kosmetiky Siberica.cz chce pomocí výkonnostních PPC kampaní dál navýšit obrat svého e-shopu a postupně zapracovat na pozici značky. Cílem bude získat nové uživatele, kteří značku ještě neznají. Na Facebooku Advisio zajistí mimo jiné akviziční a remarketingové kampaně. Spolupráce bude zahrnovat i podporu v rámci zbožových srovnávačů.

Primárním cílem aktivit Advisia pro sdružení českých farmářů Čerstvě utrženo bude zvýšení povědomí o značce. Klient už má hotovou kreativu a úkolem agentury bude postarat se o výraznou viditelnost kampaně. Hlavními nástroji budou PPC kampaně a reklama na Facebooku.

Prodejce materiálů pro střechy a fasády Coleman má řadu webů zaměřených na uživatele od profesionálů až po koncové zákazníky. Advisio bude pracovat na propagaci dvou z nich. K hlavním cílům patří zvýšení povědomí o značce, službách a sortimentu a další navýšení obratu e-shopu včetně propagace jednotlivých poboček. Používané nástroje digitálně marketingové kampaně zahrnou PPC systémy a zbožové srovnávače.