Josefa Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, je jedním z hostů dnešního PR Brunche. Setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřuje na automatizaci v PR, Šlerka bude mluvit o datové žurnalistice v PR jak z obecné, tak z praktické roviny.

Siemens vypsal tendr na mediální monitoring

Do dvoukolového tendru na denní monitoring a kvartální analýzy se lze hlásit do 2. března.

Technologická společnost Siemens ČR vypsala tendr na dodavatele denního monitoringu médií a kvartálních mediálních analýz. Do výběrového řízení se mohou přihlásit jak agentury, tak konzultanti. Cílem je podle zadavatele tyto služby zefektivnit a sloučit pod jednoho dodavatele.

V současné době Siemens odebírá denní monitoring od Newton Media a kvartální analýzy od nezávislého konzultanta. „Od sloučení poskytovatelů denního monitoringu médií a kvartálního vyhodnocení mediální publicity si slibujeme větší časovou i finanční efektivitu a flexibilnější komunikaci,“  tvrdí tisková mluvčí Siemensu Kateřina Pištorová.

Uzávěrka pro přihlášky do dvoukolového tendru je 2. března 2016. V prvním kole by mělo dojít k redukci dodavatelů na základě předloženého zadání a stanovených kritérií. Součástí druhého kola bude představení uchazečů formou osobního setkání. Termíny setkání s uchazeči budou upřesněny po ukončení prvního kola poptávkového řízení.