Technologická společnost Siemens ČR vypsala tendr na dodavatele denního monitoringu médií a kvartálních mediálních analýz. Do výběrového řízení se mohou přihlásit jak agentury, tak konzultanti. Cílem je podle zadavatele tyto služby zefektivnit a sloučit pod jednoho dodavatele.
V současné době Siemens odebírá denní monitoring od Newton Media a kvartální analýzy od nezávislého konzultanta. „Od sloučení poskytovatelů denního monitoringu médií a kvartálního vyhodnocení mediální publicity si slibujeme větší časovou i finanční efektivitu a flexibilnější komunikaci,“ tvrdí tisková mluvčí Siemensu Kateřina Pištorová.
Uzávěrka pro přihlášky do dvoukolového tendru je 2. března 2016. V prvním kole by mělo dojít k redukci dodavatelů na základě předloženého zadání a stanovených kritérií. Součástí druhého kola bude představení uchazečů formou osobního setkání. Termíny setkání s uchazeči budou upřesněny po ukončení prvního kola poptávkového řízení.