Po víc než čtyřech letech odchází z Ambiente Filip Šimoník, který měl v gastronomické skupině Tomáše Karpíška na starost vedení marketingového týmu a 27 značek.
Šimoník uvedl, že se rozhodl osamostatnit: „I dál se budu věnovat značkám a zákaznické zkušenosti v oboru služeb. Nyní promýšlím, zda jako nezávislý konzultant, nebo rovnou založím studio.“
Desetičlenné marketingové oddělení Ambiente, doplněné řadou externistů, nyní hledá nového lídra.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden