
Digitální CLV v pražském metru, zde s kampaní Becherovky
Rovných sto digitálních CLV ve 48 stanicích metra nabízí od začátku dubna svým klientům společnost MetroZoom. Rozšiřuje tak svoji síť o 20 nových digitálních CLV a reaguje tak na stále rostoucí poptávku ze strany klientů po digitální venkovní reklamě. K navýšení počtu digitálních CLV došlo konkrétně ve stanicích Anděl, Muzeum, Můstek, Hlavní nádraží, I. P. Pavlova, Chodov, Budějovická, Staroměstská, Zličín, Flora, Kačerov, Vltavská, Palmovka a Pankrác. Nové digitální CLV pak přibyly ve stanicích Kobylisy, Prosek, Želivského, Invalidovna, Hůrka a Jinonice.
Všech 100 digitálních CLV je umístěno na nejlepších místech v jednotlivých stanicích metra, aby se s nimi cestující setkal opakovaně i během jedné jediné jízdy a klientům tak vždy poskytovaly co nejvyšší účinnost a zásah jejich digitální kampaně. „Naše digitální CLV jsou dnes spíše online reklamou, jen ve venkovním prostředí. Díky nejmodernějším technologiím a datům poskytují klientům ještě lepší a flexibilnější možnosti pro plánování, cílení a kreativní řešení jejich kampaní,“ uvádí Michal Tichý, obchodní ředitel MetroZoom.
Klienti MetroZoom tak mohou na digitálních CLV komunikovat kdykoliv, a to již od prvního dne, nasazovat a měnit spoty dle potřeby, a to i v průběhu dne, přehrát konkrétní spot v přesně stanovené datum a čas, měnit motivy dle akcí a synchronizovat tak komunikaci například s televizní kampaní, přehrát v rámci nakoupeného času více motivů od více vendorů nebo více ze své nabídky či využít spoty ze sociálních sítí. Digitální CLV se zároveň dokážou synchronizovat s webem klienta a zobrazit v reálném čase například konkrétní produkt a jeho cenu, jak se právě zobrazuje a mění na webu nebo e-shopu.
Čtyři zacílené sítě
Kampaň lze objednat od jednoho kusu a dne, nebo lze využít některou ze čtyř sítí MetroZoomu. Síť Centrum (deset digitálních CLV) cílí na centrum Prahy a nefrekventovanější stanice metra, síť Shopping (rovněž deset digitálních CLV) míří na cestující ve stanicích u obchodních a nákupních center, síť Max nabízí klientům maximální potenciál zásahu 30 digitálních CLV ve 30 stanicích metra a největší síť Max Plus nabízí na 50 digitálních CLV ve všech 48 stanicích metra téměř milion spotů za 15 dní.

Pro klienta Sazkabet připravil MetroZoom kampaň, během níž se na digitálních CLV v reálném čase zobrazovaly živě přenosy stavu fotbalového nebo hokejového zápasu, času, skóre a hlavně kurzu

V kampani rozvozu Wolt se na digitálních CLV dynamicky a automaticky měnily motivy kampaně podle toho, zda zrovna svítilo slunce, byl déšť, bouřka nebo byla venku konkrétní teplota

V kampani rozvozu Wolt se na digitálních CLV dynamicky a automaticky měnily motivy kampaně podle toho, zda zrovna svítilo slunce, byl déšť, bouřka nebo byla venku konkrétní teplota

Kampaň měnící se v závislosti na počasí využila i pojišťovna Kooperativa
MetroZoom spadá pod BigBoard, který je většinovým majitelem Médiáře

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka
