Síť pneuservisů a rychlého autoservisu First Stop, spadající pod mezinárodního výrobce pneumatik Bridgestone, spouští v Česku multikanálovou online kampaň zaměřenou na přezutí zimních pneumatik na letní. Kampaň upozorňuje i na to, že při nákupu čtyř pneumatik značky Bridgestone nebo Firestone mohou zákazníci využít slevu pro uskladnění zimních pneumatik. Celou online komunikaci připravuje po vítězství ve výběrovém řízení digitální agentura MarketUp Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka.
Kampaň probíhá prostřednictvím několika online kanálů – kampaň ve vyhledávačích, na Facebooku, bannerová kampaň a remarketing včetně programatického nákupu médií. Podle zástupců MarketUp plánuje klient využít české vizuály i pro kampaně v dalších zemích.
MarketUp zároveň vytvořil pro FirstStop české firemní stránky na Facebooku, kde má na starost strategii, ediční plán příspěvků a obsah. „Za necelý měsíc jsme zasáhli přes 80.000 lidí. Virální šíření měl například náš aprílový příspěvek, který představil fiktivní limitovanou kolekci barevných pneumatik. Dohromady zaznamenal 411 reakcí a nečekaný nákupní zájem o produkt, který zatím nebyl vyvinut.“ tvrdí spolumajitel agentury Miroslav Král.