Programatická reklamní síť firmy R2B2 se rozšiřuje o tři největší česká mediazastupitelství HyperMedia, Impression Media a AdMaster. Objemově se tak síť rozroste zhruba o pětinu. Přibudou do ní desítky dalších webů jako ČSFD, Týden, Instinkt, Rodina.cz, PCtuning, Snow.cz či třeba Femina.cz, které podle NetMonitoru celkem měsíčně vygenerují skoro 300 milionů zobrazení stránek. Šéf produktu R2B2 František Bauma věří, že s novými weby přijde taky zkvalitnění reklamního prostoru: „Chceme svou síť rozšiřovat nejen objemově, ale i tematicky.“
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval