Podnikatelská platforma Red Button, umožňující sdílet síly a znalosti, spouští vlastní obsahový portál Zoom, s podtitulem Zaostřujeme na zkušenosti. Na něm hodlá nabídnout své zkušenosti veřejnosti, a to formou článků a videí na témata podnikání, vůdcovství, firemní kultura, kvalita života, inovace a vzdělávání. Obsah dodávají členové sítě Red Button, na 90 lidí, mezi nimi jsou Petr Ludwig, Ján Košturiak či Petr Skondrojanis. Zakladatelem sítě Red Button je Jan Mašek.
Portál Zoom vyvinula agentura Breezy, tvorbu platformy řídila agentura Digital Ant. „Vybíráme obsah vznikající v Red Buttonu a doplňujeme ho vlastním, za kterým si osobně dojdeme buď za členy sítě, nebo na vybrané konference a festivaly,“ říká Lukáš Obdržálek, majitel Digital Ant.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
