Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Síť trafik Geco nahrazuje papírové reklamní panely digitálními

Místo tištěných plakátů jsou v trafikách plazmové displeje.

Digilight v prodejně Geco

Digilight v prodejně Geco

Prodejny tisku a tabáku Geco v obchodních a administrativních centrech uvádějí do provozu digitální reklamní panely, tzv. digilighty, namísto dosavadních papírových. V současnosti jich je 170, Geco chce systém rozšířit do svých víc než 240 obchodů po Česku.

Systém zprovoznily firmy Glance Media, která zajišťuje provozní a servisní podporu, a Story Design, která panely vyrábí a instaluje.

Digitální displeje jsou osazeny na prodejnách třeba v obchodních centrech Kaufland, Globus nebo Tesco. Zadavatelům reklamy mají umožnit flexibilitu a efektivnější komunikaci se zákazníky než dosavadní statická komunikace přes papírové plakáty.

„Náš systém je osazen šedesátipalcovým plazmovým displejem, počítačem a také RGB-LED rámečkem, jehož barvu si může vybrat klient sám,“ uvedla provozní ředitelka Geka Vladimíra Mejtská.