V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Sitcom Home Creditu pokračuje tréninkem pružnosti

Komediální scénky od Olivera v režii dua Kasal & Navratil představují Flexibilní půjčku.

Poskytovatel spotřebitelských půjček Home Credit natočil na začátku září sérii televizních spotů, ve kterých čtveřice přátel představí produktovou novinku – Flexibilní půjčku, která reaguje na potřeby klientů. V nové sérii se v obývacím pokoji potkávají Oliver, jeho bratr Tomáš, kamarádka Stáňa a Čenda. „Ústřední a jednotící zápletkou série tří na sebe navazujících spotů, které na podzim uvedeme, je tentokrát trénink pružnosti spojený se Stáninou přípravou na nově získanou hereckou roli,“ popisuje Jan Vašíček, brand manager Home Creditu.

„Ve spotech představujeme novou Flexibilní půjčku od Home Creditu. Náš úvěr poskytuje klientům svobodu. Víme, že každého můžou potkat v životě nepředvídatelné změny a někdy finanční závazky převýší možnosti jejich splácení. Proto přicházíme s půjčkou, která umožní flexibilní splácení i flexibilní čerpání,“ uvedla k nové kampani Kateřina Cmerková, vedoucí marketingové komunikace Home Creditu. 

Spoty se budou nasazovat postupně od 21. října až do Vánoc. Objeví se na televizních stanicích Prima, Barrandov a také online. Nové reklamy vznikly opět ve spolupráci s režisérským duem Kasal & Navratil, kreativu dodala agentura Oliver.

3+jedna

  • Kreativa: Oliver
  • Značka: Home Credit
  • Klient: Home Credit
  • Režie: Kasal & Navratil
  • Mediamix: televize, online
  • Trvání: říjen - prosinec